FAIMA - Facultatea de Antreprenoriat, Ingineria si Managementul Afacerilor
Informatii avizier

Colocviu de Practica


Anunt cazare 2018


Programare examene restante Licenta+Master SEPTEMBRIE 2018
IMA
Download
IEICM
Download
IEDEE
Download
Master
Download

Programare examene Mai 2018
Programare restanțe Master 2018
Download
Sesiune Master Mai 2018
Download

Programare restanțe Licență (sesiunea specială) Mai 2018
IMA
Download
IEICM
Download
IEDEE
Download

Programare examene Licență Mai 2018
Anul I
Download
Anul II
Download
Anul III
Download

Absolventii de licenta si master pot merge la biroul Diplome al UPB pentru a-si ridica diplomele.
Tabere pentru studenți în perioada vacanței de vară 2018
Studenții F.A.I.M.A. se pot înscrie în Programul Național „Tabere studențești 2018” Organizat de Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) – Direcția Activități pentru Studenți și Tabere, prin Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc „Tei” în perioada vacanței de vară 2018. Taberele studențești se desfășoară pe perioada vacanței de vară 2018, la mare, la munte și în Delta Dunării.
Perioada de înscriere pentru studenți este – 24 aprilie – 22 mai 2018." Informatii pentru tabara

Lista studentilor carora le-a fost repartizat loc în caminul P3 alocat FAIMA se gaseste AICI

Cazarea studentilor in căminele alocate FAIMA se va efectua conform următorului program:
1. Vineri 30/09/2022 - ridicarea contractului de cazare din sala BN227 pentru:
- Studenții din anul I licență
- Studenții cu dosare medicale/sociale
2. Sâmbătă 01/10/2022 - ridicarea contractului de cazare din sala BN227 pentru:
- Studenții din anii II-IV licență și anii I-II master
Pentru ridicarea contractului de cazare este obligatorie dovada că a fost efectuată plata regiei de cămin. Aceasta se poate prezenta letric sau se poate încărca electronic aici
După ridicarea contractului, cu acesta se poate prelua camera de cămin și cheia din căminul P3.

Comisia de cazare FAIMA

FAIMA pune la dispozitia studentilor cazare în caminul P3 din campusul Regie, în camere cu grup sanitar propriu.
Prioritatea la cazare se va stabilii în urmatoarea ordine:
1. cazurile sociale / cazuri medicale;
2. studentii înmatriculati în anul I licenta ;
3. studentii înmatriculati în anii II-IV I licenta ( cu maxim 1 restanta );
4. studentii înmatriculati în anii I-II masterat ( cu maxim o restanta pt studentii din anul II) ;
5. celelalte categorii pana la completarea locurilor disponibile.
Studentii din ciclul de licenta anul I si master anul I sunt rugati sa completeze urmatorul formular pana la data de 24.09.2022 ora 23:59 - aici
Studentii din ciclurile de licenta anii II-IV si master anul II sunt rugati sa completeze cererea de cazare prin intermediul platformei studenti.pub.ro pana la data de 24.09.2022 ora 23:59
Detalii suplimentare gasiti în documentul urmator:

ANUNT CAZARI 2022 .

Pentru informatii suplimentare sau eventuale sugestii va rugam sa ne scrieti la adresele faima.upb@gmail.com sau razvan.dobrescu@upb.ro
Comisia de cazare FAIMA

Programarea examenelor si colocviului de practica - sesiunea septembrie 2022 .

Program secretariat - august 2022 .

Comisia de selectie a studentilor beneficiari în Programul National “Tabere Studentesti 2021” a FAIMA se va întruni în data de 27 / 07 / 2022 ora 10:00 online pe canalul de Microsoft Teams dedicat. Studentii beneficiari ai locurilor de tabara sunt asteptati la secretariatul facultatii în perioada 26.07 - 29.07 în intervalul 9:00--15:00 pentru semnarea borderoului

Locuri tabere .

DECLARATIE .


- REZULTATE TABERE 2022
AICI .

Comisia de selecție a studenților beneficiari în Programul Naţional “Tabere Studenţeşti 2021” a Facultății de Antreprenoriat, Ingineria și Managementul Afacerilor se va întruni în data de 13 / 07 / 2022 ora 14:00 online pe canalul de Microsoft Teams. Apasati pe buton pentru link:

Comisia de Selectie a studentilor beneficiari de locuri gratuite in taberele studentesti:

Studentii FAIMA pot beneficia pe perioada vacantei de vara de locuri în cadrul programului de tabere studentesti gratuite al MFTES. Pentru participare este necesara depunere/trimiterea Cererii individuale si a Declaratiei de consimtamânt privind prelucrarea datelor cu caracter personal:
- în format fizic la secretariatul FAIMA
- on-line la adresa de e-mail: faima.upb@gmail.com
Termenul limita pentru depunerea/transmiterea Cererii este 10.07.2022.
Detalii cu privire la serii si perioadele aferente acestora se gasesc în Metodologia atasata, la pag. 7 Pentru informatii suplimentare puteti sa ne scrieti la una din adresele faima.upb@gmail.com sau razvan.dobrescu@upb.ro
Documente:
- Cerere individuala
- Declaratie de consimtamânt privind prelucrarea datelor cu caracter personal
- Metodologie privind organizarea taberelor studentesti
- Regulament de tabara
DOCUMENTE AICI .

Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti deruleaza în aceasta vara o noua editie a proiectului ”Hai la facultate! Program de vara pentru elevi de liceu - StudUPB”, proiect realizat în baza Acordului de Grant nr. 332/PV/III/22.06.2020, încheiat cu Ministerul Educatiei Nationale (MEN) - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa (UMPFE), în cadrul Schemei de Granturi pentru Universitati derulate în cadrul Proiectului privind Învatamantul Secundar – ROSE.
Pentru derularea activitatilor este necesara selectia a 30 de consultanti (studenti), pentru fiecare dintre cele 2 sesiuni ale scolii de vara (3 - 17 iulie 2022 si 20 iulie - 3 august 2022).

Studentii consultanti interesati sunt invitati sa depuna o Scrisoare de Interes, însotita de CV. Pentru a valida informatiile prezentate în CV, se vor atasa documente justificative (print-screen situatie scolara, adeverinta/contract de voluntariat) care sa ateste modul de îndeplinire a Criteriilor de Calificare si Selectie. Consultantii interesati vor mentiona disponibilitatea si interesul de a participa:
- în cadrul unei sesiuni (specificand clar sesiunea la care doresc sa participe) SAU
- în cadrul ambelor sesiuni ale scolii de vara.

Toate documentele mentionate anterior se vor transmite pana la data de 20.06.2022, ora 10:00, în format electronic, prin e-mail, pe adresa: alexandra.paduraru@upb.ro sau se depun fizic la camera 3.24, etaj 3, Biblioteca Centrala UPB.

Invitatia de participare completa o regasiti AICI .

COMISII EXAMEN DE DIPLOMA SI DISERTATIE - AICI .

Programare centralizată restanțe licentă în sesiunea iunie 2022

Restanțe licență
ANI 1-4: 04-->17 iunie


Programare examene licență/master în sesiunea iunie 2022

Programare licență
ANI 1-4: 04-->24 iunie
Programare master
ANI 1-2: 04-->17 iunie


Programare restanțe pentru an 4 licență/an2 master

Programare restante licenta
IMA: 04-->17 iunie
Programare restante licenta
IEDEEE: 04-->17 iunie
Programare restante licenta
BEM: 04-->17 iunie
Programare restante licenta
IEICM: 04-->17 iunie
Programare restante master
Toate programele: 04-->17 iunie


DOCUMENTE ÎNSCRIERE SUSȚINERE EXAMENE DIPLOMĂ/DISERTATIE

Acte necesare la: ÎNSCRIEREA PENTRU
SUSȚINEREA EXAMENULUI DE DIPLOMĂ
Acte necesare la: ÎNSCRIEREA PENTRU
SUSȚINEREA EXAMENULUI DE DISERTAȚIE
Documente proiect diploma Documente disertatie


„Fii Antreprenor 6.0!” --->Clik pentru detalii suplimentare

Scoala de vara intitulata Tehnologii noi si emergente in domeniul energiei regenerabile.

Universitatea Politehnica din Bucuresti, în parteneriat cu Grupul INSA, va organiza a treia editie a Scolii de vara intitulata Tehnologii noi si emergente in domeniul energiei regenerabile.
Scoala de vara se adreseaza studentilor de la programele de licenta si master si se va desfaSura la UPB, în perioada 22-28 august 2022.
Programul va cuprinde prelegeri ale specialistilor din industrie, de la UPB Si Grupul INSA. Studentii vor vizita laboratoarele universitatii, obiective culturale si stiintifice, vor participa la workshop-uri si vor realiza proiecte sustenabile.
Informatii cu privire la apelul la candidaturi se gasesc pe pagina dedicata evenimentului:

https://international.upb.ro/academics/summer-schools/upb-and-groupe-insa .



Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti
13 mai 2022
Programarea pe ore
Sala BN 205Programare Sectiunea 15-1 Antreprenoriat
Sala BN 230Programare Sectiunea 15-2 Management
Departamentul de Antreprenoriat si Management


Sesiunea de Lucrari Stiintifice Studentesti
Editia 2022, 13 mai 2022
Organizatori:
Universitatea Politehnica din Bucuresti
Facultatea de Antreprenoriat Ingineria si Managementul Afacerilor

Dragi studenti si masteranzi, Va invitam sa participati la lucrarile sesiunii de comunicari stiintifice pentru studenti pentru a va prezenta preocuparile si rezultatele obtinute ( GHID_SCSS_2022 ). In vederea sustinerii lucrarilor, acestea trebuie redactate in conformitate cu modelul ( SCSS_template_2022.docx ). Lucrarile in extenso vor avea denumirea: NUME_prenume_titlu. În cazul în care o lucrare nu a fost înscrisa în programul unei sectiuni, exista posibilitatea de a inscrie lucrarea direct la comisia de examinare, în ziua sustinerii. Lucrarea în format word sau pdf ?i prezentarea în format ppt, pptx sau pdf se depun la secretarul comisiei de examinare. Durata fiecarei prezentari este de aproximativ 10 minute si va avea ca suport o prezentare electronica cu format liber. Locul desfasurarii:
Sala BN 205 (sectiunea Antreprenoriat)
Sala BN 230 (sectiunea Management)
Sala BN 217 (sectiunea Drept si Economie)
Sala BN 219 (sectiunea Drept si Finante)
Sala BN 223a (sectiunea Inginerie Economica)
Ora inceperii: 9:00 a.m.
Va asteptam cu drag!
Va uram mult succes!


Dragi absolventi in devenire,
Va anuntam ca s-au deschis inscrierile la master, sesiunea anticipata. Va puteti inscrie acum in sesiunea anticipata pana pe 9 mai 2022, pe site-ul admitere.pub.ro, la sectiunea Master 2022 I. Taxa de inscriere este redusa pentru cei care se inscriu in sesiunea anticipata.
Va asteptam cu drag la FAIMA!

ANUNT OPORTUNITATI DE PRACTICA / CARIERA SAINT GOBAIN
AICI

BURSE SEMESTRUL II
AICI


Studentii FAIMA care doresc sa beneficieze de cazare în caminul P3 în semestrul 2 al anului universitar 2021-2022 sunt rugati sa completeze urmatorul formular pâna cel târziu Joi 17.03.2021 ora 18.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdgP6l16ImD6qb6OTa-XIXyxr-lzhqs3W6Zhc6Gql4Z07II-w/viewform?usp=sf_link

Pentru ridicarea contractelor va astept Vineri 18.03.2022 în interalul orar 9:00 - 12:00 în sala BN221. Va rog sa aduceti urmatoarele documente:
- copie CI
- dovada platii regiei de camin pentru luna martie / documente care sa ateste încadrarea în una dintre categoriile studentilor scutiti de plata regiei de camin

Detalii aici

Razvan Dobrescu



Stimati colaboratori,

Va anuntam cu bucurie ca TenarisSilcotub isi deschide portile pentru o noua editie a Programelor Educationale 2022 – Internship de Vara, respectiv Bursele Private Roberto Rocca.
Ca in fiecare an, asteptam studenti ambitiosi si dornici de invatare, pentru a le oferi:
· In cazul internship-ului, o experienta reala de munca, lucrand pe un proiect cu impact in business; anul acesta vom continua si seria de training-uri cu focus pe imbunatatirea abilitatilor soft, astfel incat internii nostri sa beneficieze de un pachet complet de dezvoltare.
· In cazul burselor private, o recunoastere in plus pentru excelenta academica, cu scopul de a le sustine efortul timp de un an de zile, fara nicio obligatie fata de companie
Procesul de selectie va incepe pe data de 4 aprilie 2022, aceste programe adresandu-se studentilor inrolati incepand cu anul 2, nivel licenta si pana la Master 2, inclusiv. Un alt criteriu important este cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/ avansat.
Va incurajam sa impartasiti invitatia noastra inspre studenti pe toate canalele disponibile, folosind in masura posibilitatilor si materialele din atasament.

Studentii se pot inscrie prin completarea acestui formular: https://forms.office.com/r/eGxrdPPrF9
Pentru orice alte informatii, ii puteti indruma sa ne trimita un e-mail la adresa aseres@tenaris.com

DETALII

Va multumim anticipat,
Echipa Resurse Umane TenarisSilcotub

ANTREPRENOR IN PROTECTIA MEDIULUI - CONCURS
Regulament
Cadre didactice implicate
Anexa 1



Anunt pentru candidatii ERASMUS+ Va anuntam ca testarile lingvistice pentru candidatii ERASMUS+ care nu detin un atestat lingvistic se vor organiza online pe Moodle dupa urmatorul orar:
Vineri 11.03.2022, ora 14.00 Limba Spaniola https://curs.upb.ro/2021/course/view.php?id=9732
Vineri 11.03.2022, ora 16.00 Limba Franceza https://curs.upb.ro/2021/course/view.php?id=9730
Sambata 12.03.2022, ora 10.00 Limba Engleza https://curs.upb.ro/2021/course/view.php?id=9729
Sambata 12.03.2022, ora 12.00 Limba Germana https://curs.upb.ro/2021/course/view.php?id=9731

Precizam ca cei doritori sa participe trebuie sa se auto-inregistreze pe Moodle.
Va uram mult succes!

NOU!
Anunt 3.03.2022

Concursul de selectie pentru bursele Erasmus+ se va desfasura miercuri, 23 martie 2022, pe Microsoft Teams, incepând cu ora 9:00 (canalul va fi comunicat aplicantilor eligibili).
In vederea participarii la concursul de selectie studentul va trimite dosarul pâna la data de 20 martie 2022, ora 23:59, la adresa de e-mail: daniela.momete@upb.ro (1 singur pdf cu toate documentele). Dosarul de candidat la statutul de student Erasmus+, are inscrise pe coperta:
• Facultatea de
• Dosar de candidat la statutul de student Erasmus+
• Student (Numele si prenumele)
• Student / Masterand / Doctorand, anul de studiu (curent) ...
• Codul ERASMUS al universitatii partenere
• Data

Dosarul contine urmatoarele documente:
-Cerere de inscriere la concurs adresata decanului si semnata de decan, in care se mentioneaza tipul de mobilitate conform Regulamentului.
-Situatie scolara, inclusiv media (M) semestrelor de studiu anterioare ciclului de studiu aferent (cu toate punctele de credit obtinute), solicitata de la secretariatul facultatii;
-Foaie matricola a studiilor de licenta: in cazul masteranzilor este nevoie si de foaia matricola care contine mediile obtinute in cadrul studiilor de licenta, iar pentru doctoranzi este nevoie si de foaia matricola care contine mediile semestrelor de studiu anterioare ciclului de studiu doctoral (licenta sau master). Doctoranzii vor prezenta adeverinta de doctorand emisa de secretariatul Scolii Doctorale.
-Prezentare a activitatii profesional-stiintifice, respectiv premii, diplome, inovatii sau alte rezultate relevante la manifestari stiintifice, proiecte, concursuri, olimpiade etc., inclusiv din perioada studiilor liceale, de nivel local / UPB, national /international.
-Atestat de cunoastere a unei limbi de comunicare internationala sau a limbii oficiale din tara gazda, eliberat de Departamentul de Limbi moderne de la UPB sau de catre o institutie abilitata. Nivelul de cunoastere a respectivei limbi trebuie sa fie minim B2, conform Cadrului European Comun de Referinta pentru Limbi.
-Scrisoare de Motivatie (tehnoredactata in limba engleza, franceza sau germana).
-Curriculum Vitae model EUROPASS (tehnoredactat in limba engleza, franceza sau germana).
-Copie a Cartii de Identitate.
Pe parcursul studiilor universitare, un student poate beneficia, pentru fiecare dintre ciclurile de studiu, de maximum 12 luni de mobilitate ERASMUS+ de studiu si plasament.
Informatiile despre programul Erasmus+ se pot obtine de pe pagina web:
https://upb.ro/erasmus/studenti/
Informatii despre concursul Erasmus se pot obtine de pe pagina web:
https://upb.ro/concurs-granturi-erasmus/

Informatiile privind universitatile partenere le puteti gasi pe pagina web, alegând din subsolul fisierului rubrica FAIMA. https://upb.ro/concurs-granturi-erasmus

Lista universitati partenere Studentii care doresc obtinerea unei mobilitati ERASMUS+ de plasament pentru lunile de vara, pot cauta locuri de practica in afara tarii de pe pagina web: http://www.espauk.com

La concursul ERASMUS+ se pot inscrie si candidatii pentru Programul EPS (European Project Semester). Detaliile specifice UPB legate de acest program le puteti gasi pe pagina web: http://www.europeanprojectsemester.eu

Selectia candidatilor la statutul de Student Erasmus+ se face pe baza mediilor din foaia matricola, a rezultatelor activitatii profesional-stiintifice si a interviului de selectie.

Va uram mult succes!



Comunitatea Universitatii POLITEHNICA din Bucuresti (UPB) a initiat o campanie de colectare dedicata victimelor razboiului din Ucraina. Detalii la: https://upb.ro/upb-initiaza-o-campanie-de-colectare-dedicata-victimelor-razboiului-din-ucraina/

DOSARELE DE BURSA SE DEPUN IN PERIOADA 28.02.2022-15.03.2022, LA SECRETARIAT. Mai multe DETALII AICI

ANUNT INTERNSHIP DELOITTE Mai multe DETALII AICI

ANUNT PROIECT TRANS-MOBILITY

IMPORTANT - IN ATENTIA STUDENTILOR - HOTARARI SENAT 28.01.2022



Programarea examenelor L+M

DOCUMENTE UTILE - LICENTA SI MASTER
DISERTATIE

LICENTA

MASTER

STB LICENTA

STB MASTER

UILE AN IV

Formular venituri burse sociale UPB

ANUNT DISERTATIE/DIPLOMA SESIUNEA FEBRUARIE 2022
Detalii aici




Cursuri postuniversitare - FAIMA - detalii aici

GHID ELABORARE PROIECT DIPLOMA



IN ATENTIA STUDENTILOR DIN ANUL I



Rezultate BURSE

ANUNT LEGITIMATII

NOU Concurs selectie octombrie 2021

Concursul de selectie pentru bursele Erasmus+ se va desfasura Marti 19 octombrie 2021, pe Microsoft Teams, incepând cu ora 9:00.
In vederea participarii la concursul de selectie studentul va trimite pâna la data de 14 octombrie 2021 (ora 23:59) la adresa de e-mail: daniela.momete@upb.ro (1 singur pdf cu toate documentele) Dosarul de candidat la statutul de student Erasmus+, pe a carui coperta sunt inscrise, dupa caz:
• Facultatea Antreprenoriat Ingineria si Managamentul Afacerilor
• Dosar de candidat la statutul de student Erasmus+
• Student (Numele si prenumele)
• Student / Masterand / Doctorand, anul de studiu (curent) ...
• Codul ERASMUS al universitatii partenere
• Data

Dosarul contine urmatoarele documente:
• Cerere de inscriere la concurs adresata decanului si semnata de decan, in care se mentioneaza tipul de mobilitate.
• Situatia scolara, inclusiv media (M) semestrelor de studiu anterioare ciclului de studiu aferent (cu toate punctele de credit obtinute), solicitata de la secretariatul facultatii (o simpla cerere cu mediile, cu confirmarea faptului ca studentul este integralist, este suficienta); exceptie fac doctoranzi care vor prezenta adeverinta de doctorand emisa de secretariatul Scolii Doctorale (pot candida studentii la licenta, incepând cu anul II, masteranzii, incepând cu semestrul II al anului I, si doctoranzii).
• Prezentare a activitatii profesional-stiintifice, respectiv premii, diplome, inovatii sau alte rezultate relevante la manifestari stiintifice, proiecte, concursuri, olimpiade etc., inclusiv din perioada studiilor liceale, de nivel local / UPB, national /international.
• Atestat de cunoastere a unei limbi de comunicare internationala sau a limbii oficiale din tara gazda, eliberat de Departamentul de Limbi moderne de la UPB sau de catre o institutie abilitata. Nivelul de cunoastere a respectivei limbi trebuie sa fie minim B2, conform Cadrului European Comun de Referinta pentru Limbi.
• Scrisoare de Motivatie (tehnoredactata in limba engleza, franceza sau germana).
• Curriculum Vitae model EUROPASS (tehnoredactat in limba engleza, franceza sau germana).
• Copie a Cartii de Identitate.

Informatiile despre programul Erasmus+ se pot obtine de pe pagina web:
https://upb.ro/erasmus/studenti/
Informatiile privind universitatile partenere le puteti gasi pe pagina web, alegând din subsolul fisierului rubrica FAIMA.
https://upb.ro/concurs-granturi-erasmus/
Lista universitati partenere

Studentii care doresc obtinerea unei mobilitati ERASMUS+ de plasament pentru lunile de vara pot cauta locuri de practica in afara tarii de pe pagina web: http://www.espauk.com

La concursul ERASMUS+ se pot inscrie si candidatii pentru Programul EPS (European Project Semester). Detaliile specifice UPB legate de acest program le puteti gasi pe pagina web: http://www.europeanprojectsemester.eu > Selectia candidatilor la statutul de Student Erasmus+ se face pe baza rezultatelor activitatii profesional-stiintifice si a interviului de selectie. Pe parcursul studiilor universitare un student poate beneficia, pentru fiecare dintre ciclurile de studiu, de maximum 12 luni de mobilitate ERASMUS+ de studiu si plasament.

Responsabil ERASMUS pe facultate:
Prof.dr.ing. Daniela MOMETE
Prodecan FAIMA
daniela.momete@upb.ro



Dosarele pentru acordarea burselor sociale, medicale si de performanta pentru semestrul I pot fi depuse la secretariatul FAIMA în perioada 04 - 20.10.2021
Pot primi bursa sociala studentii care au venitul NET lunar pe membru de familie mai mic de 1386 Lei reprezentând salariul de baza minim net pe economie în anul 2021

Pentru detalii si întrebari va rugam sa ne scrieti la: faima.upb@gmail.com / rdobrescu@yahoo.com
1. Regulament BURSE

2. ORDIN BURSE

DOCUMENTE BURSE


Anunt 5 octombrie 2021
Programul de mobilitati de scurta durata ATHENS Network va avea loc in perioada 13 - 20 Noiembrie 2021.
Editia din aceasta toamna se va desfasura online, hibrid si fizic, în functie de situatia fiecarei universitati membre ATHENS.
Inregistrarea participantilor pe platforma ATHENS se va realiza pana la data de 10 octombrie 2021. http://athensnetwork.eu/
Pentru a aplica la acest program este obligatoriu ca studentii sa parcurga etapele de mai jos:
- Accesarea website-ului ATHENS si crearea unui cont pentru selectarea universitatii si a cursurilor pe care doresc sa le urmeze http://athensnetwork.eu/
- Descarcarea si completarea formularului de înregistrare si a formularului Student Commitment, pe care sa le transmita semnate la adresa de e-mail international@upb.ro
Programul ATHENS se desfasoara de doua ori pe an, in lunile martie si noiembrie, si cuprinde cursuri stiintifice si activitati „Dimensiunea Culturala Europeana”.
La incheierea unei sesiuni ATHENS se organizeaza o examinare si se acorda diploma si credite (in general 3 credite ECTS).

Testarea lingvistica va avea loc pe 08.10.2021 pentru candidatii ERASMUS+ care nu detin un atestat lingvistic si vor sa candideze la Selectia mobilitatilor ERASMUS+. Testarea va avea loc pe Moodle si candidatii se pot inscrie personal.
href=https://curs.upb.ro/2021/course/index.php?categoryid=94



Anunț cazare studenți master și studenți licență cu mai mult de o restanță - Luni 4 oct 2021 ora 17-20 BN227

Pentru întrebări și detalii vă rugăm să ne scrieți la adresa - rdobrescu@yahoo.com
Alte detalii le puteti gasi aici: ◈ Descarcati ◈

IMPORTANT - ANUNT CAZARI 2021! AICI

Cazarea studentilor se va face cu respectarea regulilor de distantare sociala în sala BN227, conform calendarului:
· 02.10.2021 – cazuri sociale / cazuri medicale
· 02.10.2021 – Anul I Licenta
· 03.10.2021 – Anul II-IV Licenta
· Ulterior datei de 04.10.2021 – Anul I-II Master ( în functie de numarul de locuri libere disponibile)

Programarea pe intervale orare este disponibila AICI



Campanie de training-uri gratuite pentru studenti si profesori (examenul pentru obtinerea certificarii va fi gratuit). Detalii in documentele atasate. https://itm.cloudreadyskills.com/landing/europe
ANUNT 1 AICI

ANUNT 2 AICI






Pliant de promovare Program de masterat Management of the Digital Enterprises - MDE

Telekom lanseaza proiectul Futureproof pentru a sprijini Generatia Z în explorarea viitoarelor oportunitati de cariera. Mai multe informatii cu privire la aceasta platforma pot fi accesate la urmatorul link: https://futurefeed.telekom.com/ro-RO

PROGRAMAREA - RESTANTE LICENTA aici

PROGRAMAREA - RESTANTE MASTERAT aici


TABERE 2021 - Lista studenti inscrisi
-->> art 5, alin. (1), lit. a <<-
-->> art 5, alin. (1), lit. b <<-
TABERE 2021 - ANUNT COMISIE -->> aici <<-

Procesul verbal tabere poate fi descarcat accesand linkul urmator: ◈ Descarcati ◈




TABERE 2021 -->> aici <<-

ABSOLVENTII PROMOTIA 2020 POT RIDICA DIPLOMA DE INGINER / MASTER CU PROGRAMARE TELEFONICA LA 0214029639, CLADIRE RECTORAT, ETAJ 3, CAMERA 307

Programarea examenelor - IUNIE 2021

Programare examene și restanțe iunie 2021
Programare examene licență:
Anul 1 Programare
Anul 2 Programare
Anul 3 Programare
Anul 4 Programare
Programare restanțe licență:
Restanțe: Programare
Programare examene master:
Master: Programare
Programare restanțe master:
Restanțe: Programare
F.A.I.M.A. garantează cu educație de calitate și
vă urează mult succes în sesiune!